تشکیلات جامعه بازاریان کیش

بازارها به عنوان نهادهاي شهري و اجتماعي، همواره نمايشگر همبستگي و يكپارچگي مردم بوده اند و يكي از نهاد هاي تضمين كننده فعاليت هاي مشترك المنافع محسوب ميگرديده اند.
جامعه بازاريان و بازرگانان كيش، در راستاي همبستگي، افزايش دانش تخصصي و مهارت فني اعضا و ارتقاي سطح تجارب و توسعه و پيشرفت هرچه بيشتر، در سال 1380 تاسيس و براي دستيابي به اهداف فوق، با برگزاري جلسات مستمر با مديران و اعضاي هيئت مديره بازارها و برخورداري از هم انديشي و هم افزايي در قالب كميسيون هاي تخصصي و بهره گيري از علم و تكنولوژي روز دنيا, آغازگر گامي نوين در جهت بهبود وضعيت اقتصادي جزيره زيباي كيش گرديد.جزيره كيش به عنوان يكي از مقاصد گردشگري ايران، سالانه پذيراي يك و نيم ميليون گردشگر بوده و بازارها به عنوان يكي از جاذبه هاي توريستي، سهم بزرگي را در جذب گردشگران ايفا ميكنند.جامعه بازاريان هم اكنون، با دارا بودن 32 بازار تجاري و خدماتي و 2800 عضو به عنوان بزرگترين تشكل صنفي محسوب و فعالانه در جهت همبستگي, رشد و رونق اقتصادي و پاسخگويي به مطالبات قانوني اعضا گام بر ميدارد.

Arkets as urban and social communities always reflect solidarity and integration of people and are one of the institutions which support common wealth activities
Kish Merchant Association was founded in April 2001 in order to extend the professional and skill-based knowledge of its members and improves the quality of business and services. To do so, by holding variety of specialty meetings and workgroups with market managers and use of consultation and synergy in professional .workgroups with presence of new science and technologies has started a new way to improve the economical situation of the Island
Kish Island, as one of the tourism destinations of Iran, annually embraces almost about 1.500.000 tourists and also its markets as one of the most visited places are playing a great role in attracting tourists
Kish Merchant Association with 32 commercial and service markets and 2800 members is the greatest community on the island which tries to improve integration between its members and government, economical situation of the island and following legal claims of its members

اعضای هیات مدیره جامعه بازاریان کیش 1394-1392

هفتمین دوره انتخابات هیأت مدیره و بازرسان جامعه بازاریان در تاریخ 15/12/1392 در محل تالار شهر برگزار و اعضای هیأت مدیره و بازرسان جامعه از میان 21 نفر کاندیدای مورد نظر به شرح ذیل انتخاب گردیدند.

اعضای هیئت مدیره جامعه بازاریان کیش 1397-1395

هشتمین دوره انتخابات هیأت مدیره و بازرسان جامعه بازاریان در تاریخ 1395/04/31 در محل تالار شهر برگزار و اعضای هیأت مدیره و بازرسان جامعه از میان 20 نفر کاندیدای مورد نظر به شرح ذیل انتخاب گردیدند.

اعضای هیئت مدیره جامعه بازاریان کیش 1399-1397

نهمین دوره انتخابات هیأت مدیره و بازرسان جامعه بازاریان در تاریخ 1397/04/31 در محل تالار شهر برگزار و اعضای هیأت مدیره و بازرسان جامعه از میان 21 نفر کاندیدای مورد نظر به شرح ذیل انتخاب گردیدند.

مجمع عمومی عادی سالیانه موسسه جامعه بازاریان و بازرگانان کیش تیر ماه 1398

مصوبات مجمع عمومي عادی ساليانه جامعه بازاریان و بازرگانان کیش به تاريخ 98/04/31 به قرار ذیل می باشد:
پس از استماع گزارش عملكرد هيئت مديره و گزارش بازرسين، صورتهاي مالي منتهي به پايان سال 97 مورد تصويب حاضرين در مجمع قرار گرفت.
آقايان سينا عباسي و مهدي افشون بعنوان بازرسين اصلي و آقاي مغاري بعنوان بازرس علي البدل انتخاب گرديدند.
بنا به مصوبه مجمع، افزايش حق عضويت جامعه براي صدور مجوزهاي فعاليت اقتصادي از مبلغ 3.000.000 ريال به 4.000.000 ريال مورد موافقت قرار گرفت.

اساسنامه جامعه بازاریان و بازرگانان کیش

اساسنامه جامعه بازاریان و بازرگانان کیش
ماده 1: نام  جامعه بازاریان و بازرگانان کیش که در این اساسنامه به اختصار جامعه نامیده می شود.

ماده 2:  هدف جامعه
سعی وکوشش در ایجاد محیط سالم برای فعالیتهای اقتصادی، رقابت سالم، حسن تفاهم ودوستی، حمایت و صیانت از حقوق صنفی اعضاء، نظارت وهماهنگی برعملکرد بازارهای موجود، ارتفا سطح دانش و آگاهی تخصصی و حرفه ای اعضاء، ایجاد زمینه های اطلاع رسانی در بخش تجارت و بازرگانی به منظور به روز کردن اطلاعات اعضاء با توجه به ویژگیهای تجارت در سطح داخلی و بین المللی، ارائه آگاهی های عمومی و تخصصی در زمینه قوانین و مقررات و نیز شیوه نامه های تجاری و صنفی و مقررات وآئین نامه های مرتبط اعم از قوانین جاری کشوری، مقررات سازمان منطقه آزاد کیش و قوانین و مقررات تجارت جهانی، تهیه و تدوین شیوه نامه ها و خط مشی های منطبق با قوانین مذکور و متناسب با نیازهای جامعه به منظور ارتقاء کمی و کیفی فعالیت اعضای جامعه، پیگیری تأمین نیازهای قانونی، صنفی، حقوقی و مالی اعضاء در مراجع اداری و قضایی منطقه آزاد کیش، نظام بانکی و مراجع قانونی کشور و کشورهای دیگر، ایجاد صندوق اعتباری بمنظور ارائه تسهیلات و اعتبارات مالی به اعضا و همکاری، همگامی و همیاری با سازمان منطقه آزاد کیش بمنظور توسعه تجاری کیش.

مشاهده کامل اساسنامه

اهميت و نقش كارگروه هاي تخصصي

بي ترديد آنچه انسان را در طول دوران تكاملي خود صاحب قدر و در مسير پيشرفت و تعالي رهنمون گردانيده، عقلانيت و بهره گيري از خرد جمعي بوده است.جامعه بازاريان نيز با اعتقاد راسخ بر اصل ترديد ناپذير مشورتي و هم انديشي و نقش آن در توسعه و پيشرفت، از سالها پيش اقدام به تشكيل كارگروه هاي تخصصي نموده و همواره از انسان هايي فكور و توانمند در جهت راهگشايي مشكلات و نيل به اهداف صنفي و اجتماعي خود بهره مند و در جهت تثبيت اين اصل مهم گام برداشته است.جامعه در مقطع كنوني و در جهت رفع مشكلات فرارو، معتقد است كه مي بايست از تمام ظرفيت ها به منظور تامين منافع اعضا و توسعه اقتصادي استفاده و علاوه بر معدود كارگروه هاي فعال، ساير كارگروه هاي صنفي را تشكيل و از پتانسيل آن ها در جهت رشد و رونق هرچه بيشتر، بهره مند گرديد.بديهي است همزمان و به منظور به روز شدن اطلاعات علمي و شغلي اعضا در تمامي دوره هاي شغلي، برگزاري دوره هاي آموزشي امري حائز اهميت و قابل تامل است.

لیست کارگروه های تخصصی

۱- کارگروه تخصصی پوشاک

2- کارگروه تخصصی آرایشی بهداشتی

3- کارگروه تخصصی مواد غذایی و آشامیدنی

4- کارگروه تخصصی طلا و جواهر

5- کارگروه تخصصی ساعت

6- کارگروه تخصصی موبایل و کامپیوتر

7- کارگروه تخصصی لوازم خانگی

8- کارگروه تخصصی عینک

9- کارگروه تخصصی صنف خودرو

10- کارگروه تخصصی رنت کاران

11- کارگروه تخصصی صنف لباس زیر

12- کارگروه تخصصی خدمات برودتی

13- کارگروه تخصصی خیاطی

14-کارگروه تخصصی آرایشگاه های مردانه

چارت سازمانی