طی ۶ ماهه اول سال جاری ، ۱۴۳ مورد شکایت از سوی کیشوندان و مسافران به واحد نظارت و بازرسی جامعه بازاریان و بازرگانان کیش ارجاع شده که با پیگیری بازرسان و برگزاری جلسات تخصصی ، ۱۰۰% شکایت های وارده حل و فصل شده است.

مدیر واحد نظارت و بازرسی جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با اعلام این خبر تصریح کرد : یکی از مهمترین وظایف این واحد ، پیگیری حقوق مصرف کنندگان است که بازرسان واحد نظارت و بازرسی جامعه با حضور مستمر در بازارهای کیش و بررسی های لازم ، در جهت تحقق این هدف تلاش می کنند. آقای سرتیپ زاده همچنین با اشاره به کنترل و بررسی صلاحیت صنفی غرفه های بازارهای کیش ، از غرفه دارانی که تاریخ مجوزهای آنها به پایان رسیده یا فاقد مجوز می باشند دعوت کرد با مراجعه به جامعه بازاریان و بازرگانان کیش ، در اسرع وقت نسبت به اخذ مجوز اقدام نمایند. وی واحد نظارت و بازرسی را مرجعی برای رسیدگی به حقوق بهره برداران و مصرف کنندگان جزیره دانست و نظارت بر کلیه امور مربوط به عرضه کالاها و کنترل حراجی ها را از دیگر اقدامات این واحد برشمرد. مدیر واحد نظارت و بازرسی جامعه بازاریان و بازرگانان کیش از کیشوندان و گردشگران گرامی درخواست نمود در صورت مشاهده هرگونه تخلف ، مراتب را از طریق شماره تلفن های ۳۷ ۷۷ ۴۶ ۴۴ و ۹۰۲۳ ۷۶۹ ۰۹۳۴ با کارشناسان این واحد در میان بگذارند./

روابط عمومی جامعه بازاریان و بازرگانان کیش