چطور ” برگرکینگ ” با یک ” ترفند خلاقانه” و به کمک ” ترافیک ” تونست فروش شعبه هاش رو در مکزیک ” ۴۴ برابر” افزایش بده
خلاقیت در فروش و ویژگیها و مهارتهایی که یک فروشنده موفق برای فروش بیشتر و خلاقانه باید به آنها مسلط باشد مسئلهی بسیار مهمی برای فروشندگان مبتدی و حرفهای به شمار میرود. خلاقیت صفتی است که معمولا یک متخصص یا کارشناس فروش با آن شناخته نمیشود! درعوض، حرفهی فروش معمولاً با فعالیتهای روتینی مانند تماس سرد و … شناخته میشود. اما حرفهای ترین فروشندگان از خلاقیتشان برای جلب نظر رقبا و راهکارهای خلاقانه برای فروش بیشتر استفاده میکنند و در این شرایط، بازده کاری آنها میتواند بسیار زیاد باشد. از سوی دیگر خلاقیت در فروش عامل مهمی در تکنیکهای بیش فروشی و فروش مکمل است.
خبر خوب این است که همه میتوانند از خلاقیت و نوآوری در فروش بهره مند شوند.